torsdag 15 september 2011

don't worry

Hej!

Don't worry, jag har inte kola vippat. Jag lever men jag har prioriterat att inte blogga, fast jag vill bli bättre för jag gillar ju att läsa era uppdateringar.

Sedan vi hördes sist har jag:

1. Varit på Skansen.
2. Stämplat in på fabriken igen efter semestern.
3. Börjat läsa en kurs på SU, den heter Arbetslivsinriktad rehabilitering.
4. Varit på kurs med jobbet (jag och min skyddsombudskompis), den heter Bättre arbetsmiljö.
5. AW:at med Emelie med hennes vänner men det visste ni redan.
6. Blivit bjudna på tre-rätters av Casse&Cassie efter att vi redan ätit hemma. 
7. Varit på konferens med jobbet på Korsö.

Hmmm... det var nog det som jag kom ihåg.

Idag har jag haft utvecklingssamtal på jobbet, jag känner mig nöjd. Jag sa till min chef att jag ville till HR-direkt, man kan säga att det är juniora HR-generalister som jobbar där och svarar på chefers och anställdas frågor på mail och i telefon, och hon verkade förstå det.

Jag kan skriva mer i helgen för då är jag gräsänka och har lots and lots of time.

Toodles!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar