måndag 26 juli 2010

sjuk?

I might be ill?! Idag har jag putsat mitt köksfönster, diskat, lagat mat och snart ätit och diskat igen. Jag har också bestämt vilka kläder jag ska behålla och vilka jag ska skicka tillbaka till H&M. Min lilla leo-jumpsuit för 99 pix får dom tillbaka. Hade längtat som förbannat efter den, men when to wear??? Så det ska jag gå med till Coop efter maten och då ska jag också lämna pant och återvinning samt lösa in en trisslott (måste göras innan 1 augusti). I'm telling you, jag måste vara sjuk.

Och så vill jag bara säga att den där idioten jag kallade för en utmaning förra veckan kan dra åt helvete. Idag ville han lämna feedback till mig via min chef, han tyckte att jag borde ha avslutat samtalet snabbare. Tips till Mattias: Rabbla inte varenda jävla företag som du har autogiro på så går det snabbare.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar