lördag 13 november 2010

ger man sig in i leken får man leken tåla, men det gör inte jag

Okej, nu ska jag berätta om varför jag var så arg. Jag hatar den här bloggen. Hatar, hatar, HATAR. Ola brukar säga massa skit från den bloggen och jag blir alltid lika jävla upprörd. Och igår hade Alex länkat ett blogginlägg på Facebook, det var det här inlägget.

För det första tycker jag bara att det är idiotiskt att tycka att barn ska lära sig fakta framför informationssökning. För det andra, och det är det som irriterar mig mest, så har han inte sina fakta korrekt. Ska man lära ut fakta så måste dom vara rätt. ALLA KVINNOR SOM VISAR ANSIKTET I SAUDI ARABIEN PISKAS INTE. Jag har aldrig blivit piskad och jag har alltid visat mitt ansikte och mitt hår. Jag vet att Saudi Arabien har lite fucked up lagar och det går ju inte riktigt att argumentera emot. Men jag blir bara arg för jag har nästan bara bra upplevelser av Saudi Arabien och jag vill att andra ska veta det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar