söndag 6 juni 2010

tröttare än tröttast

What a weekend! Mina fötter ser helt misshandlade ut (Ola = feetbeater?), men jag har haft så roligt. I fredags var vi på Fotografiska innan festen på Juristernas. Egentligen gick vi dit för att titta på Annie Leibovitz, men jag gillade Lennart Nilsson och Vee Speers mycket mer. Det var utanför Fotografiska som den där snuskiga statyn stod, jag tycker i alla fall att den ser snuskig ut.

Igår gick vi runt halva Stockholm tror jag. Först köpte jag ett par shorts på Mango och sedan åt vi bakislunch från McDonalds i en riktig skitpark. Därefter åkte vi ut till universitet för jag ville se hur Olas vardag ser ut. Det var fint. För att vara ett universitet. Och efter det åkte vi färjan hem till Sjöstaden där vi lagade lasagne och sedan somnade i soffan. Jag i alla fall.

Nu är jag i Norrköping igen, har läst uppsatsen som vi ska opponera på. Om en vecka har jag sommarlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar